2011. szeptember 12., hétfő

Márciusi őrület

Senkinek sem tesz jót, ha sokat untkozik otthon, nekem sem! Nem tudtam mit kezdeni a kicsi szabadidőmmel, ráadásul a természet lágyan ringató hangját elnyomták a utcán dübörgő autók zaja, így maradt a gondolkodás! Fazekas Feri barátomat tudnám idézni, még abból a korból mikor együtt kosárlabdáztunk: " A gondolkodás megöli a játékot!" A srác nagyon jól játszott! Gondolkodni kezdetem, hogy miért pont én ne tudnék cseppfotókat készíteni?! Olyat meg pláne amilyenek a világban keringenek?!
Összekalapáltam háztartási dolgokból egy cseppadagolót és hajrá! Állvány, vaku, távkioldó, közgyűrű, makrózva, ételfesték, szines háttér, fura világítás = nem sikerült! Több napi próbálkozás után, úgy döntöttem, hogy az idő jó, és lehet úrja bóklászni a világban, így a dolgot sutba dobtam, majd előveszem télen!

                                                         
                                                                   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...