2014. április 27., vasárnap

Bukott banka

...eccer majdnem lett egy banka pár, ami beleköltött az egyik odúmba. De mégsem tették! Kerülgették, ki s beugráltak a nyíláson, játszottak az odú fölött, szokták a beszállót. Egészen egy unalmasnak tűnő hétfői nap estéig. Aznap reggel készítettem róluk 30 kockát, és már húztam is a sunyiban, hogy nem zavarjam őket. Eljött a kedd reggel. Ellenőrzés. Semmi. Semmi?! Semmi. Az odú üres, az oldala összeverve, mivel nem találtam sem toll, sem vér nyomokat, körülnéztem kicsit a közelben. Az odútól nem messze volt egy Vámosi-féle szárító maradványa. Aki már látott ilyet tudja miről van szó. Aki nem annak segítek. Egy csomó összetört tégla, egy vaskürtő, egy betoncsatorna. Romhalmaz. Nekem. Ám emberek jöttek az éj leple alatt és ellopták a vaskürtőt, ami engem nem zavar, mert viszik a szemetet, viszont ezzel a húzással a bankák is leléptek. Nem jönnek vissza. Ide biztos nem! Ilyenek az emberek! Gratulálok nekik! ...mondanám csúnyábban is, mint egy kocsis, káromkodnék, vagy fél órát egy huzamban, mert ha nagyon kell olyat is tudok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...