2014. december 29., hétfő

A húsok őrzője

19-re lapot húzni kockázatos dolog. Ezt tudja mindenki, még azok is, akik annyira nem értenek a 21-hez, mint például én sem. De azt is mondhatnám, hogy halomra földet!? Ami hülyeség, vagy azt is lehetne mondani, hogy dinnyére sört, ami megint őrültség. 
Egyenlőre, úgy tűnik és is így jártam/ járok. 
Építeni egy lest, olyan  helyre ami egyébként természetes táplálékkel bőven ellátott, na ez is őrültség.
A területen, távcső nélkül szabad szemmel megfigyelt fajok:
 - nagy őrgébics
 - fenyőrigó
 - kis harkály
 - nagy fakopáncs
 - egerészölyv
 - barna réti héja
 - daru
 - nagy kárókatona
 - bíbic
Na ekkor az agyam ledobta az ékszíjat. Mire számíthat egy ember december vége felé amit a látómezőben, végig repül cirka 80 bíbic. 
 - réti sas
 - karvaly
 - európai őz
 - nagy kócsag
 - szürke gém
 - szajkó
 - cinkék, fekete rigó, természetesen libák, mindenhol
A bejegyzés címe nem én agyszüleményem, egy kedves barátom, mondta, mikor beszélgettünk, hogy kinek hogy és merre, mikor...
Eddig még nem láttam, csak hallottam, hogy gém rájár a húscafatokra, amit más madarak hagynak ott, ez is így lett!
Néha, ritkán betekint egy-egy karvaly, és úgy tűnik a reggeli órákban szajkók múlatják az időt. 

Szürke gém - Ardea cinerea

Európai őz


Szürke gém - Ardea cinerea

Karvaly - Accipiter nisus

Szajkó - Garrulus glandarius

Szürke gém - Ardea cinerea











Szajkó - Garrulus glandarius












Szürke gém - Ardea cinerea










Bíbic - Vanellus vanellus

Karvaly - Accipiter nisus



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...