2015. január 13., kedd

A húsok őrzője 3

1. alkalom: A tolvaj

Csípős hideg, a lesen kívül, és belül is. Tök állat! Hosszan semmi, de annyira semmi, hogy csak na! Semmi! Agyam eldobom, tényleg, fogy a türelem.
Hogy kinek, hogy működik a biológiai órája azt én nem értem. Nekem van órám, és sose tudom mennyi az idő, a szajkónak nincs órája és mégis fél nyolc körül szokott érkezni. Most is így volt. De mit is tehet egy fazon, aki a hidegben ül. Gondolkozik, és közben remeg. Ezekből az okokból kifolyólag a szajkót elneveztem Félnyolcnak! Nem most nem csináltam róla képet.
nincs tovább, indulás haza, kis kitérővel persze. Egy erdei etető feltöltése, és egy kis kíváncsiság, hogy mitől fogy is ez a napraforgó annyira. Ilyen cinke, olyan cinke, ilyen pinty, olyan pinty, fakúsz, fakopp, és vörösbegy. Na ettől fogy!

Vörösbegy - Erithacus rubecula




Széncinke - Parus major



Ja igen, a tolvaj! Eltűnt az őz jobb lába, tokkal vonóval, "cakom-pakk"!

2. alkalom: Tüdőgyulladás, szerintem ez több magyarázatot aligha igényel.

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...