2016. január 2., szombat

Húsok őrzője II/5: Sztereotípia

...megint késni fogok. Rohanás! Mintha mindent egy kicsit más szemszögből láttam volna. A kanál egy helyben állt és körülötte forgott a pohár. A kávé még kicsit forró volt az én ízlésemnek, de legurítottam. A teafilter csak úgy lógott a levegőben, a kiöntő emelkedett és süllyedt a benne lévő forró vízzel. Elég furán indult ez egyszer biztos. Rohanás. Autóba be, nyomulás. Megállás, kiszállás, pakolás. Hátizsák fel, idő lelassul! Autó az autó mellett megáll!
- Jó napot!
- Maguknak is! - közben pakolok tovább, másik táska ki, kiáll belőle az állvány....
- Mit csinál itt?
- Fényképezni megyek, maguk? - ezen kicsit meglepődtek, de engem hol...?
- Van egy honlap, azon is vannak ám szép képek! - mondta a férfi a honlap címét is.
- Örülök neki! - mi mást mondhattam volna?! És ezzel a lendülettel lezártnak tekintettem a beszélgetést.
- De tényleg, azok a képek nagyon szépek, azokat biztos nem maga csinálta!
- Ha annyira szépek, akkor bizonyosan nem én készítettem azokat a felvételeket! - válaszoltam, kacsintottam egyet és ott hagytam őket!
Ilyen izgalmas beszélgetés után joggal vágytam egy kis csöndre, nyugalomra, és nagyjából mínusz 6 fok hidegre.
Ezeket meg is kaptam...és hogy ne teljen unalmasan az a pár órányi ott ücsörgés még néha a keresőbe is belebambultam.
A felvételek nem annyira szellősek, tekintve hogy nagyjából 11 méterről készültek. Nem volt utolsó dolog nézni.
Egerészölyv











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...