2016. május 9., hétfő

Werkbe fulladt tavasz

Márciusban elkezdődött a tavasz...vagy legalábbis akkor még azt hittem! Új tervek, új lehetőségek...helyett nem történt más, csak fárasztó cipekedés, vízben gázolás, megmittudomén...
...amivel nem is lett volna baj, ha lettek volna madarak...de nem lettek. Eltelt a március, az április eleje és a hőn szeretett parti csapat nem jött. A nagy örömet okozó búbos mumusok sem jöttek. De nem nagyon láttam kis vöcsköt sem...mi lett ezekkel?! Nem fogjuk megérteni, talán sosem!
Nagy reményekkel indultam neki egy tó megközelíthetetlen, és legtávolabbi pontján történő stég építésének. Aminek a kihasználásáig nem jutottam el, mert a madarak elkerülik.













Nagy reményekkel raktam költő ládákat mindenféle oszlopok tetejére egy torony elé, de az is csak magam szórakoztatásra volt jó.





Egy kuvik költőláda is becsúszott, még valamikor februárban, de most is üresen van.
Az itatót, amit még ősszel telepítettem, simán kerüli mindenki.
…és persze az a néhány költőláda, amit bankának készítettem, két megyében is, olyan szépen üres…ahogy csak lehet.





Hogy hogyan tovább?! Autóból, cserkelve, rohanva madarak után!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...