2019. április 30., kedd

Az elmúlt három hónapról

Ami nem is három, mert még decemberben kezdődött. Vagy legalábbis azt hiszem. Sokat gondolkoztam, hogy miből lehetne valami újat varázsolni, vagy újat mutatni. A természetfotózásban már mindenki mindent látott, és elméletben mindenki minden képet el is készített, helytől, időtől és technikától függetlenül. Vagy legalábbis ezt mondják. Mint mindenki, én is eljutottam arra pontra, amikor a tettvágy kifulladt a hozzá nem értésben! :-)
Valahogy így indult:
Szélesebb látószögre fogtam.















Bírtam volna ha bejön...de nem jött be.
Irány a másik szál.




















Mivel nem tanultam elektronikát, és az interneten fellelhető leírások vagy mindenre jók, vagy semmire, így magam izzadtam ki a megoldást. De a rendszer működik. Passzív infra szenzor, fényképezőgép, vaku. Mozgásra aktivál, segédfénnyel fókuszál tök sötétben, és villan. Még egyszer aligha menne. Ezzel még nem lett vége.



















Ezek a selejtes dobozokról készült felvételek. A másik három sem sikerült jobban! 
Most valahogy így néz ki. 



Az internet azt is írja, hogy már előtted egy csomóan kipróbálták már ezt a technikát, és a járt utat ne cseréld járatlan útra. Na ebben igazuk van!
A köpetek száma a megfigyelt időszakban folyamatosan növekedett. Ennek ellenére, a madár éjjelente csak egy alkalommal látogatta a helyet. 


Nem adom fel!

Aztán kezdetét vette a költőalkalmatosságok készítése, hurcolászása, telepítése.











Próbálkozok.

...és kellett egy állvány is.

Találtam pár mocsarat és néhány kotorékot.








...néhány levélváltás után a Madártávlat idei első száma így néz ki. 
Csöndes imádattal az elején. Egy nagy köszönettel Petrának!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...