2020. április 1., szerda

Canon 300 mm f/2.8 L IS USM

Valamikor 2015 január derekán gondoltam egyet és elutaztam vidéki fickóként a fővárosba, hogy teleobjektívemet lecseréljem egy másikra. Akkor még nem hittem, hogy a 300 mm-es f4-es fényerejű lencsénél van jobb a világon. És lett. Megváltam az egyik 300-as lencsétől, hogy legyen egy másik 300-as lencsém. 2015-öt írtunk még akkor. Kezdetét vette egy remek utazás, ami alighanem még nagyon sokáig fog kísérni. Rengeteg felejthető és még több felejthetetlen élmény, pixelekbe sűrítve. A világ egyik legjobb képességeivel rendelkező teleobjektív, ami valóban adja a 300 mm-es fókusztávolságot. Nagyon gyors és nagyon éles. Nagyon szép. Nem akarom tovább imádni, mert mégis csak egy tárgyról van szó! :-) De nem mehetek el szó nélkül azok mellett a dolgok mellett amiket ezen keresztül láttam. Szuper fényerővel.

...2020 január derekán gondoltam egyet és elutaztam vidéki fickóként a fővárosba, hogy teleobjektívemet lecseréljem egy másikra. Akkor még nem hittem, hogy a 300 mm-es f2.8-as fényerejű lencsénél van jobb a világon....nehezebb biztos. Egy Albert Einstein nevű fickó azt mondta, hogy ha minden kísérletet ugyan olyan módszerrel végzünk el, akkor az eredmény is ugyanaz lesz. Ez csak a sokadik olyan dolog volt ami miatt megváltam a világ egyik legjobb teleobjektívjétől, hogy egy másikat tudhassak magamnak. A fényerő maradt, f2.8. A mi változott?! A fókusztáv megnőtt, 400 mm-re. A súly is, nem kicsit, 5 kiló, nagyjából. A képek amelyek eddig készültek, minőségre nem rosszabbak. Talán kicsit gyorsabb.
  
Kék cinke



Becsaliztam a szomszéd galambokat. Határozott céllal.





Csak mentett kép, vágatlan.


Barkós cinege, a közeli nádasból




Fácán kokas - kocsiból


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...