2020. április 13., hétfő

Úszólecke: Még három

Van az úgy, hogy az úszás, hajnalban jobban esik! Nem úgy lett. De legalább megpróbáltam. A hajnali harmat ráfagyott...a mindenhova. A víz, nem is tudom megmutatni milyen kicsi-hideg volt.
A lest arrébb úsztattam kicsit. De rá kellett jönnöm, hogy a vízben, sem így , sem úgy sincs több hal. 
Próbáltam a következő alkalommal is, amikor nagy szél volt. Csak feküdtem a lesen. Hallgattam a vartyogást, a gépet még csak elő sem vettem. A hullámok becsaptak a lesbe. 
Na de elég a panaszkodásból. Az sehová sem vezet. 
A sikertelen hajnal, ami nem is volt olyan sikertelen.
Jut is eszembe, ha megjött a hantmadár, akkor jött a banka is! 
"Úgy is lett!"


 Őz

Mezei nyúl











A közelben, nádasban kotorászó nádi sármány


Kis kárókatona - ahogy a vízben kotorászik.


Kis vöcsök

Böjti réce - jó messze.

Vadlibák. Szerintem nem is gágognak, hanem inkább bőgnek.




Kis vöcsök - mindig lehet rá számítani






Remélem lesz még folytatás, és lesz még jobb is. 








2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...