2020. május 24., vasárnap

Puszták nomádjai - 2020/4

Nehezen gyűlnek a lehetőségek, és még nehezebben a lehetőségek. Mindig van jó csomó dolog ami képes eltéríteni az embert, de erről itt nem nyitnék nyílt vitát. 
Az elmúlt bejegyzést után csillapodni látszott a roham. A szomszédok valahogy megbékéltek egymással. Úgy tűnik, hogy az anyai ösztönök és az anyai ösztönök elég erősek egymás ellen, még akkor is ha a szóban forgó anyák nem ugyanahhoz a fajhoz tartoznak. És bizony ez akár még gondot is okozhat a későbbiekben
Hogy nem mérgesedjen el az amúgy is éppen egyensúlyban lévő, fura állapot, hirtelen ültettem egy oszlopot, és legalább olyan gyorsan raktam rá egy ládát. 
Az éjjeli vadászok nagyot nőttek, azt nem tudom megmondani, hogy milyen gyorsan, mert ilyet még nem láttam.
A nomádok érája, úgy tűnik nem csak időben hanem térben is bővülni látszik.

Vörös vércse. Egy másik tojó jött kíváncsiskodni. Gondolom a lakhatási támogatás miatt.


Seregély. Érdekes, hogy a fiókanevelés alatt is hurcolászik fészekanyagot. Vagy bármit csinálhat, amit egyáltalán nem tudok. Egy kedves ismerősöm mondta egyszer, hogy marha jól néznek ki ezek a madarak, amint ezekkel a hosszú fűszálakkal bajlódnak! Igaza volt.












Európai sün. A táguló éra jegyében... Egy kicsi mentőakció is szorult a dologba.


A következő alkalom már a délután jegyében telt. Nem sok sikerrel.



Seregély. Bigyóval a csőrében. Nem rossz dolog, hogy az unalmas perceket legalább ez a seregély színesíti meg!



Szintén a táguló éra jegyében...hazafelé menet. Fából készült karón ücsörgött ez a szerkő. El sem repült. Gyakorlatilag mellette álltam meg. Az sem zavarta, hogy 3 méterről mellette nyitottam ki az ajtót, és pakoltam ki a cuccomat. Nem is értem miért csinálta. Kellenek ilyen képek is.

Fattyúszerkő




Lassan kellene néhány következtetés is levonni! Talán legközelebb sikerülni is fog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...