2021. április 22., csütörtök

Visszafelé

 2017/05/14

Egy belvízfolt szélében fekszek. A közeli telep záportározójában fészkelő gólyatöcsök ide járnak fürdeni. Itt tiszta a víz. Van hogy egész napjukat itt töltik. Hajkurásszák egymást. Ki a gyorsabb, az okosabb, a szebb...
A víz nagyon apad, barátoknak szóltam, hogy legyenek szívesek hozzanak bele vagy 10 köb vizet, hogy mulatság ne érjen olyan gyorsan véget. 

Nagyon sok kép készült akkor, egyik jobb lett, mint a másik. 
Sok faj megfordult azon a falatnyi folton. Cankók, bíbicek, seregélyek, gerlék, őzek, billegetők...
Nagyon szerettem. Talán az volt az utolsó alkalom amikor ilyen töménységben tudtam gólyatöcsöket fényképezni...2017 májusában.

2021/04/20
Zizeg a készülékem...Völgyi Sanyitól jött üzenet. "Jó kis kép!" Nem is tudtam, hogy mi van?! Megnéztem többször is. Tényleg én készítettem - visszafelé kezdtem gondolkozni -,...nagyjából 4 éve. Megnéztem még többször. 



Nézzétek ti is. 
Volt már ez a felvétel kiállítási anyag és most is az. Volt már iskolai versenyen, volt a Természettudományi Múzeumban, nemzeti park falán...és most itt van! Nem is hittem volna, hogy ilyen hosszú utat fog bejárni!

Mennyi volt az esélye?! 

1%?

Köszönjük! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...