2021. augusztus 17., kedd

2021 július - hónap vége

Ha szemfülesebb vagyok akkor ez nem a hónap végi utolsó bejegyzés, hanem a júliusi...kb...harmadik. De nem voltam. Ahogy észbe kaptam, és új felvonást nyitottam, akkor már láttam, hogy szalmaláng életű kapcsolat lesz. De az is valami. Ahogy a mocsár egy szelete kiszáradt, új utat nyitott egy másik szeletnek, amit egyéb elfoglaltságok miatt nem tudtam nyomon követni. Ez van.

Elővettem hát a jól bevélt régimódi szokásokat...a hason fekvést és belecsaptam a lecsó...szélébe.

Kis lile. Azt sem tudom mikor láttam ilyen madarat. 


Réti cankó. Azt sem tudom mikor láttam ilyen madarat. 

Gólyatöcs. 

Füstös cankó. 

Szürke gém. 

Sárszalonka. Azt sem tudom mikor láttam ilyen madarat. 


Füstös cankó. 








A felvételek közel sem az mindent elsöprő optimálisnak tűnő időben készültek. Akikor az idő és vele együtt a napjárás alkalmas volt, akkor nem volt madár. Ez van. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...