2023. augusztus 6., vasárnap

Megannyi kék_2.

 Ilyen az amikor az ember jó nagy marha. 
Ugyanaz a nap, ugyanaz a délután...minden ugyanaz. 
Gondoltam én - utólag egyáltalán nem helyesen - hogy a kékek családbővítése után, mint egy jó gyertyatartó, simán hátra dőlhetek és bambulhatok tovább kifelé a fejemből. Az eső hol esett, hol nem, néha a szél is fújt. Gondoltam egy merészet - mert megszületett a fejemben a lopva távozás gondolata -  hogy cserélek egy nagyobb konverterre, mert nem baj, ha vannak szűkebb kivágású felvételek is. Olyan ez mint a dekoltázs, vagy a seggrázás...sosem megy ki a divatból! 
Visszakanyarodnék...nagyobb konverter. Madár jön megy. Ül az ágon, szép felvételek. Balics Gabi jutott eszembe, a váz nagyon jó, a motorok simán működnek, a képek élesek. 
Jött a másik madár is...
...az általam választott gyutáv, nem volt a legeszerencsésebb. Alig alig lehetett a két madarat bent tartani a keresőben. Családbővítés premier plánban. Vágás és szemérem nélkül!  










Csak a sima befejezés kedvéért, pár uncsi video:



...amikor kifelé botorkáltam, akkor már tudtam, hogy rosszul döntöttem. Tovább kellett volna maradni, utólag, másnap is vissza kellett volna menni. Akkor még nem tudtam, hogy 2023-ra ennyi jutott a szalakótából. Ez van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...