2012. július 31., kedd

2012.07.31.

Azoknak akik látogatják az oldalt, és azoknak is akik nem!

Kedves mindenki, ha megteszitek, hogy benéztek ide és olvassátok mindazt mint ide írogatok fene nagy szabadidőmben, tegyétek meg, hogy pár szóval hozzászóltok ti is. Legyenek azok kevésbé dícsérő vagy dicsérő szavak. Szokták ilyenkor mondani hogy, a negatív kritika is kritika. Igen szerintem is az. Mint mondottam nem vagyok nagy guru, nem vagyok profi természetfotós, hiszen az életforma, nem vagyok az amatőrök kiválósága sem. Egyszerű hobbista vagyok aki igyekszik kihasználni pár millió pixelt ebből a világból, hogy később is láthassátok azt ami eddig is itt volt.
Sokan kérdezték már tőlem, hogy miért ezt az ágát választottam a fotózásnak?! Ideológia mindig van! Lehet szépség egy vasútállomás lezárt részén álló mozdony lefotózásában, kicsit rusztikussá téve a képet mindenféle programok segítségével. Lehet imádni egy képet, amin egy sirály szárnyal az égen, csőrében egy melltartóval, mindez naplemetében, egy tengerparton. Lehet csodálni a látásmódot, amin egy fotókiállítás képeit emberek csodálják, és mindez egy fotóval van megörökítve. Lehet gondolkozni az exif adatokon egy olyan kép esetében, ahol egy futószalagon készített varrógépalkatrész élete látszik. Lehet csodálni a perspektívát ami kimondhatatlan magasságokba emel egy képet, amin egy kőfaragó fáradtságos munkával épp egy szavakkal leírhatalan szürrealisztikus szobrot készít egyszerű kézi szerszámokkal. Hogy mi ezekben a közös, az ember.
"Egyszerű hobbista vagyok", aki azokat a dolgokat szereti jobban amik régebbre nyúlnak vissza, és messzebbre mutatnak mint a történelmünk. Természeti értékeink, meghaladva történelmünket, így éltek, szereztek napi betevőt, nemzettek utódokat mint ma. Így fognak még tenni nagyon sokáig. De csak akkor, ha ezt mi is lehetővé tesszük.
Tegyétek meg nekem azt az apró szivességet, hogy ezt elolvassátok:

Vendégek vagytok a természetben, viselkedjetek is úgy!


Kösz mindent: Szabó


2 megjegyzés:

  1. Dicsérő szavak: fantasztikus képeket csinálsz! Én ezelőtt sosem érdeklődtem a madarak iránt, valahogy olyan gyorsan elrepültek mindig, nem volt időm megcsodálni őket és a "simogatnivaló (bundás) állatok" közelebb álltak a szívemhez. Köszönöm az élményt, kedves, gyönyörű lények. Csaknem 20 éve járok Berekfürdőbe, kicsit uncsi már; furcsa más szemmel látni és felfedezni a szépségeit! Majd figyelek!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...