2014. január 17., péntek

"tú in ván"

Amikor mindig ilyesmit látok egy bolt polcain, hogy "egyet fizet, kettőt vihet", vagy ha "egyet vásárol, akkor a másikat a pénztárnál kapja meg", és persze még sorolhatnám az ehhez hasonlókat, mindig arra gondolok, hogy mi baj lehet ezekkel a termékekkel, vagy mennyibe is kerül ezeknek az előállítása, ha egyet simán odaadnak, nekem, csak úgy, tök ingyen, sőt még mosolyogva meg is köszönik, hogy ilyet vásároltam. Hogy azokkal a termékekkel mi baj lehet, nem tudom pontosan, viszont ez a bejegyzés is ilyen. Két "fotózással" (jól látjátok idézőjelbe van téve!) eltöltött alkalom simán bele fér egy bejegyzésbe.     
Az első alkalom: 
- érkezés a leshez, 6:47-kor
- az első egerészölyv megérkezése, 6:57-kor
- azt hittem lehidalok, még ki sem csomagoltam és már kezdtem beleélni magam
- nagyjából 3000 lilik megérkezése, 7:10 körül
- egerészölyv távozása a hangzavar miatt, 7:18 körül.
Mindketten érdeklődéssel figyeltük, hogy mi fog történni! 
És nagyjából ezzel véget is ért ez a nap!

(az madár sziluettje látható az kép jobb alsó sarkában)
Feladat kezdő matematikusoknak: meghatározni, hogy mennyi állat van a képen!
Feladat kezdő matematikus-ornitológusoknak: meghatározni, hogy nemek szerint mennyi állat van a képen!



...és íme a második alkalom:
Rohanás a leshez, mert késésben voltam. Éjjel fagyott, az esélyek jók voltak, az ég tiszta volt, talán még napsütés is lesz. Úgy is volt. 
A lenyugvó hold nem lett volna rossz kezdés egy tartalmas fotókkal teli bejegyzéshez, viszont egyik testrészem sem gondolta volna, hogy ez az egyetlen kép fog készülni.




3 megjegyzés:

  1. Első képet megnéztem volna éles ölyvvel... Legközelebb rá fókuszálj! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia T! még véletlenül sem akarlak elkeseríteni, de olyan kép is készült, és meg kell, hogy nyugtassalak, hogy egy éles ölyvön kívül semmi egyéb nem látszik rajta, pláne nem az a pár 100 liba ami az ölyv mögött, illetve így már előtte volt. A rekeszt szűkíteni nem láttam értelmét, hogy esetleg a háttér élesebb legyen ugyanis a libák nagyjából 150-200 méterre bolondoztak. remélem helyénvaló volt a válasz?! :-)
      üdv: Szabó

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...