2014. január 20., hétfő

Csak kíváncsiság...

...vezérelt. Kihúzgáltam az "időjárás listáról" azokat a helyzeteket, amikor próbáltam lopni néhány millió pixelt a természettől. Ilyen volt a napsütés, a szélvihar, a ködös napok, a fagyos reggelek, a semmitmondó helyzetek, amikor a levegő nem mozdult, a szél az elfújt pára helyére újabb párás levegő fújt. És most az esős időjárási körülmény is kihúzásra került erről a listáról. Nem bíztam a szerencsémben, még az a szerencse. Nem éltem bele magam semmibe, és így nem ért csalódás. Vittem egy könyvet, hogy jobban teljen az idő, és jobban is telt, Az olvasás egy nagyszerű dolog. Ettől függetlenül, nincs is annál szebb, vagy idegesítőbb, mikor kicsi énekesmadarak bolondoznak a les tetején, szarkák, varjak, és egyéb madarak, vartyognak, kuruttyolnak, kárognak, röpködnek a les mögötti fasor fáin. Kergetik egymást ágról ágra. 
Az eredmény ennek megfelelően alakult. Egy szarkát elszalasztottam mert benne voltam nyakig, Dean R. Koontz - Összetörve könyvébe, és nem vettem észre amint kis barátom besétált a les elé. Sebaj. Cinkékről is csak úgy ímmel-ámmal. Mint mondottam csak a kíváncsiság vezérelt.

Kék cinke - Cyanistes caeruleus


Széncinke - Parus major




Szarka - Pica pica


Egerészölyv - Buteo buteo





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...