2016. december 7., szerda

Húsok őrzője III. évad 1. rész - Bevezetés

Nehéz lenne megmondani, hogy melyik napon dőlt el magamban hogy mit fogok tenni. De szerintem egyik napon sem, vagy mindegyiken?! Az eddigi években a közeli halastavak egyikét mindig feltöltötték vízzel. Ezt a vonuló madarak a víz miatt kifejezetten kedvelték, mindig volt egy lihogó a közepén egy csomó madárral, ragadozókkal a környéken. A halasok szintén szerették, mert a következő évi haltermésnek jót tett a madárS'ar. Én is szerettem mert volt madár! De ebben az évben nem lesz ilyesmi. Tómeder pihentetés van. Francba. 
Mindegy a nagyjából 700 Ft bekerülési értékű les elkészült. Ez egy, és most engedjétek meg hogy Jakab Sanyit idézzem, "low budget photography" les lett, és csak remélni merem hogy funkcionálni is fog. 
A kaja szépen fogy, ahogy elnéztem sok mindenki viszi. Csináltam egy kismadár etetőt is, hogy nagyobb legyen a forgalom. A több madár, több madarat vonz. 
Kiderül mi lesz belőle. 
Borzasztó kényelmetlen, de tűrhető.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...