2018. május 7., hétfő

Ahogy a víz diktál - III

4. alkalom
Ilyenkor általában hajszolni szoktam magam, talán űzni is kicsit. Az időjárás is pont ezt teszi. Őrült tempóban párologtatja a vizet, minden honnan. A hajnalok korábban jönnek. És mint ahogy eddig is volt, ide nem lehet elég korán jönni. A nyúlós, tapadós sár is elfáradt egy kicsit. Legalább annyira mint én. 
Az előző alkalmaknak köszönhetősen egyáltalán nem lettem okosabb, sem bölcsebb, viszont jobban izgultam. Kanalasgémet közelről eddig csak nyár végén láttam. Arra már rájöttem, hogy van pár kiló nagyon kicsi hal a vízben, nyilván ezekre vadászgatnak. Cserébe nem lehet tudni, hogy mikor jönnek. 
Kis kócsag...addig is.




















Kanalasgém. Rövid szerelem volt.




Nagy kócsag, nászruhában, szoknyában.




Kis kócsag. Vízbe csapkodásaival. Néha közelebb mint amit egy 300 mm-es lencse képes elviselni.




5. alkalom
Egy újabb kimunkált hajnal. Meglepetéssel az elején.
Vörös róka...jó messzire.




Vegyesen.













Kanalasgém












Nem vagyok nagy kacsa-fun.


..és eltűzött!











...és kócsagokkal zárva a sort.
 











Gondolva egyet a madarak elrepültek. Nem maradt csak két bíbic a túloldalon. Csomagoltam. 
Aznap így diktált a víz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...