2018. szeptember 9., vasárnap

Pillanatok egy mocsárból - V.


...avagy a semmi közepére helyezett dupla délután.

Az első délután, az első semmi! 
Szitakötővel ütöttem el az időt.

Barna rétihéja, amint a nádas fölött cirkálva riogatná a madarakat a vízen, ha lennének.


Halálfejes lepke hernyója. Ez ugyan az udvarról van, de ott is szépen mutatott. Azért nem színes, az interneten keringő társaival szemben, mert ez nem tenyésztett példány. Néhány kép után elsomfordált.











A második délután, amikor az gém érkezését sikerült átaludnom. Valahogy elszundítottam. Gondolom a hajnali mutatványok, a szúnyogok megnyugtató zümmögése, a meleg, a víz ringatózása...
Szürke gém



Ahogy a gém eltűzött a vörösszárnyú keszeggel a begyében, utána hosszan semmi...a szalonkáig. Szeretem ezt a kismadarat. Jó gyors. Nagyon gyors. Nagyon szép. És okos a szeme. És persze büdösül tud figyelni.

Sárszalonka











A közeli fáról egy seregély csapat zümmögése törte meg a csendet. Jó helyen pihentem.
Seregély













Ettől a szalonka is kedvet kapott!















Ahogy a szalonka eltűzött, úgy én is!

Lopott pillanatok csupán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...