2024. március 16., szombat

Valahogy ez a tavasz is elkezdődött

December óta, nagy mázlim van, mert egyfolytában beteg vagyok. Két hetente antibiotikum. Kikészült ideggel és gyomorral láttam hozzá a kert rendezéshez, az ásványok elpakolásához...ja és a lesek karbantartásához. Amikor kigyógyultam az egyik megfázásból, azonnal beleestem egy újabba az úszóles miatt. Vízre tettem, esőben, sárban...megint megfáztam. A les nem lett jó. Meggyógyultam. Költő ládákat telepítettem...megfáztam. Kigyógyultam, az úszó lest megcsináltam...megint megfáztam. Megcsináltam a lemosót a kertben...megfáztam. Na ekkor már káromkodtam. 

Kifeküdtem a lesre...semmi. Se madár, se megfázás. Kifeküdtem egy belvízfolt szélére, erre megjelentek a nádaratók. Pakolták a kévéket rendesen! 

Mindegy, valahogy elkezdődött.

A menü:

Nyári lúd, szárcsával


Hattyú seregéllyel
Bütykös hattyú

Böjti réce
A 30,3 mpx-ből mind a 3 mpx itt látható. 

Kanalas récék



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...