2018. március 30., péntek

Krúgatás - A második

Másnap csönd volt. Ugyan nem próbálkoztam fotózással. Viszont a krúgatást nem lehetett hallani. Sehol. Nem voltak sehol. Semmi. Csak csönd. Ez van.
Hányszor is volt Budán kutya vásár?! Egyszer, vagy mennyiszer?!
Ez lett most is! Daru nincs!
Maradt utánuk egy tök üres kukorica tarló!
Telefonos segítséget kértem. Berekfürdő határában a krúgatás szintén abba maradt! Vasárnap még volt krúgatás, hétfőn meg már semmi! Egyszerre tűntek el mindenhonnan! Repülni kell messzire, tojást kell rakni.
...snitt...
Ott állok egy boltban, kukoricát vásárlok...hogy szétszórjam a tarlón. Megtörtént, és nem történt semmi!
Március 25-én, megpróbáltam megint. Lapot húztam a 19-re. Félhomályban botorkáltam, a kukorica tarlón, az első villanyoszlopig. Állt mellette a víz. Ez mekkora öröm. Mindegy, víz ide vagy oda, előkészítettem kényelmesnek alig nevezhető fekhelyemet. Vártam, hogy a "hallóhatár" megteljen gágogással. Mindig a libák kezdik. Ám a gágogás mellett valami más is vegyült a levegőbe. A közelben lévő szarvasmarha telepen dolgozók, úgy gondolták, hogy amit hétközben nem sikerült megcsinálni, azt mindneképp ma kell. A roncsolt szófoszlányokat hallgattam. Néhány liba gágogás vegyült a vasárnap hajnalba. A magasfeszültségű vezeték sajátságos rezonálása egy cseppet sem nyugtatott meg.
Bár örültem mikor megérkezett 5 daru. Nem sok de több mint a semmi. Lehetett vagy 5 óra. Nem voltam jó helyen. Bár a madarak szépen lassan közeledtek.
5:15 ... 5:16 ... 5:17 ... 5:18 ...... 5:24
Készült néhány felvétel. Ideje volt megnéznem a lapot, amit 19-re húztam. Egy hetes volt, jóval magasabb mint kellett volna.
Daru




5:26-kor egy újabb csapat daru érkezett, ám a másik táblára tettek le. Az 5 daru pedig se szó se beszéd, utánuk mentek.
A darvak helyét felváltotta két nyuszi. Egymás után nyomoztak, nem titkolt szándékkal. Család alapítás miatt keresték egymás társaságát.












5:36-kor a nyulak is elosontak a vízzel telített talajon. Én is hasonló képp tettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...